Vad har du gjort Britney?!

Britney Britneys nya look
Det verkar som Britney Spears har trott att "flint-frisyren" ska slå igenom, men jag har en ganka stor känsla av att den inte kommer att funka. Varför hon gör det här? kankse för att hon vill ha mer uppmärksamhet eller så är det som hon säger att hårförlängningarna satt för hårt så hon rakade av huvudet. Men det tar inte slut där, sedan gick hon till Body and soul, en liten tatuerings- och piercingssalong i stadsdelen Sherman Oaks i Los Angeles. Där beställde hon två tatueringar, ett par röda och rosa läppar samt ett kors i svart, vitt och rosa. Läpparna ville hon ha på ena handleden, korset på höften.

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja, tack, jag förstår! Vad bra att man bara kunde rösta en gång för jag vågade inte rösta en gång till bara för att titta, för jag trodde den rösten räknades då! Tack för ALL hjälp!!
P.S Ja, Britney beter sig lite skumt...D.S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback