Tillbaka!

Hej Sverige :D
Nu är man tillbaka igen, tappade lite färg dom sista dagarna för det var molnigt, men det är ingenting med det.
Hittade inte så jätte mycket kläder, nästan ungefär bara sju klädesplagg. Hittade vissa snygga klänningar, men mamma och pappa (som höll i pengarna) tyckte dom såg ut som mina andra. Och jag hade bara köpt en lila tunika, det är ju inte ens en klänning! Aja, får väll leta lite i Sverige också. Såklart så glömde jag att ta kort i början på min arm så så blev det med de. Jahapp, nu ska jag leta runt lite efter nya kläder och outfits till bloggen, bloggar säkert mer senare. Har´e bra!

Kommentarer
Postat av: felicia

vad fin design önskar jag kunde fixa min:/

2007-05-10 @ 15:22:07
Postat av: felicia

oupps min bloggs namn kom inte me:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback