Shorts

ShortsSvarta shorts finns på H&M för 98:-
Shorts i all ära men dom svarta lagom långa shortsen är dom snyggaste! Med en liten kant uppvikt vid byxbenen och ett par stora knappar gör ALLTID susen. Så spring till närmaste H&M och köp dessa godingar!

Min Saint Tropez tröja.


Saint Tropez  dddd Köpt på Highlight för 349:-
Fanns bara en kvar, vilken tur man har. Den söta rosetten och puffärmarna ger värkligen det lilla extra. Saint Tropez har bara en butik i Sverige som säljer bara Saint Tropez kläder och den ligger i Helsingborg på Kullagatan 7. Om du vill se mer av Saint Tropez kläder gå in på Saint Tropez hemsida:
http://www.sainttropez.com där som även nu visar sin vinter kollektion.

Perfekta solglasögonen.

Solglasögon, vita         Solglasögon, brunaDom finns på H&M för 79.50/st
Dom här solglasögonen är bara så snygga hade tänkt att köpa ett par senast men dom var slut :(
Aja, man får väl titta om dom finns nästa gång man åker. Jag kunde inte bestämma vilken jag skulle ha med men jag tror jag kommer köpa den vita eller nä förresten dom bruna eller båda? Ehh, får bestämma mig någon gång.

Min älskling.

Rutig, nyEDC by Esprit finns på Esprit för 399:-
Jag tappade hakan när jag såg den, den var så himmla snygg så man nästan dog! Tyvärr så kunde jag inte köpa den på grund av pengarbrist. Försökte låna av mamma men hon vägrade och ge med sig. Den här väskan har allt man begär den är STOR, SNYGG & RUTIG!

Snyggaste tröjan i år.

Lila Tröjan. Finns på Cubus för 329:-
Blev kär i tröjan direkt, fast jag inte brukar gilla lila så var jag bara tvungen att köpa den för den var ju så snygg. Jag fick stå i kö i ca. 20 minuter och den var en storlek för stor men det var det verkligen värt. Tilsammans med mitt svarta linne, halsband  & shortsen med at par nelonstrumpbyxor var det en stil succé.

Min favorit mascara.

masscaraVolum Express, 100:- på Kicks
Detta är min absoluta favorit mascara den ger långa och fylliga fransar och det bästa: den klumpar sig INTE! Den särar på fransarna och ger fina svarta ögonfransar. Den ger inte dom längsta fransarna men den är väldigt bra! Så om du letar efter en bra mascara så köp Maybelline´s Volum Express. (Finns som vattenfast)

Satsa mörkt!

Nagellacket Den finns på Kicks för 39:-
Ända sedan sommaren har kändisar börjat andvända svart eller mörkt nagellack, men det var inte så många som hakade på trenden men den är tillbaka! Så spring till närmaste sminkaffär och köp ett mörkt nagellack. Nagellacket på bilden heter New Delhi 92 och är köpt på Kicks.