Ut och shoppa i REAN!

Nu är det dax att ta fram dom undanstoppade pengarna och åka och shoppa i den stora rean. När det just är rea tänk på att inte köpa allt för tunna plagg och massa kort byxor och linnen utan köp mer av det som du kommer att andvända i höst. Ett tips är att titta i höstkatalogerna man har fått hem skickade och sedan gå och shoppa. Några säkra kort att andvända på rean är att köpa kvalitetsplagg som man kanske inte i vanliga fall har råd med, köp även underkläder eftersom att underkläderna har inget "speciellt" mode. Satsa på svarta skinnjackor och Trenchcoats blandat med massa accessoarer. Ha det roligt ute i rean och fynda många godingar.     XD

Get the look - Color hot with H&M

Color hot with hm

Ballerinaskor -
H&M, 98:-
Cardigan - H&M, 198:-
Halsband med hjärta - H&M, 39.50:-
Klänning - H&M, 198:-
Nagellack, Glamarama - H&M, 29.50:-
Halsband - H&M, 39.50
Totalt: 602.50:-

Wish of the day 16/6

Wish of the day 16/6

Solglasögon -
Wedins, 99:-
Skor - Skopunkten, 249:-
Tröja - Topshop, 224:-
Nagellack, Express Finish - Cherry 30, Kicks, 75:-
Shorts - H&M, 298:-
Armband - Accessora, 595:-
Totalt: 1540:-

Äntligen.

Nya kameran.
Nu har vi fått våran nya kamera tillslut, det kändes som en evighet innan vi fick den. Kameran heter Panasonic Lumix TZ3, jag bara älskar den. Det bästa var nog att den tar så bra bilder och att den har en så udda färg, svart.
Nu ska jag gå och ta lite kort, Har´e guld!

Get the look - Summer Completion

Summer Completion

Nagellack - express finish, Cherry 30,
Kicks, 75:-
Skor - Indiska, 159:-
Klänning - Topshop, 420:-
Armband - Ellos, 59.50:-
Ring - H&M, 39.50:-
Solglasögon - Ellos, 99:-
Totalt: 852:-

Månadens fråga, JUNI

Isglass or Mjukglass
Isglass eller mjukglass?

Månadens fråga är,
Vad tycker du är godast?
Isglass eller mjukglass.

Börja rösta redan nu!

Resultat av månadens fråga, Maj.

Här är resultaten av månadens fråga:

Vad ska du ha i sommar?

1.Bikini 68%
2.Baddräkt 32%

Fortsätt att rösta på dom nya frågorna!

Snart...

Som ni kanske har märkt så har jag inte haft med någon "Outfits" på VÄLDIGT länge för att våran kamera är sönder. Som tur var så hade vi försäkring på den så mamma eller pappa ska åka och hämta den snart, jag längtar redan. Ni kommer få se jätte många "gamla"outfits som jag har haft och ni kommer självklart att få se dom nya.
Har vart ute och solat tidigare på dagen, det var så varmt att jag var tvungen att gå in.
Gå ut i sommar värmen och ha det bra nu, Vi ses!

Skolavslutining.

Jippie!
Bara 6 dagar kvar till sommarlovet, jag ska byta skola efter sommaren till
Raul Wallenberg skolan. Så nu längtar jag bara till dt stpra sommarlovet med mycket bad och sol. Jag antar att många slutar idag och tar studenten, grattis till alla er som tar studenten idag! Aja, nu ska jag titta runt lite och se om jag hittar min dröm outfit till min sista skolavslutning på denna skola.
Har´e bra!