Get the look - Festival Hot

Festival HOT.

Shorts -
Ellos, 249:-
Väska - H&M, 149:-
Nagellack, Express Finish - Cherry 30, Kicks, 75:-
Hårband - H&M, 39.50:-
Sko - Din sko, 240:-
Tröja - Topshop, 105:-
Totalt: 857.50:-

Pressenterna.

Pressenter

I onsdags så fyllde jag 13 år, JIPPIE!
Alla dom här godbitarna ficka jag på min födelsedag,

Escada parfym, Rocking Rio,
600 kronor,
Pressentkort på Kicks för 200:-,
Mulberry väska, Bayswater,
Sminkrådgivning på Kicks i 50 minuter,
Ett guldigt pärlhalsband,
Tre par pärlörhängen,
En fotlänk,
Ett par guliga runda örhängen,
Svarta Converse.

Don´t hate on me.

Jag blev kär i låten så fort jag hörde den, jag tror det är en svensk som har gjort den.
Enda sen jag såg den på tre-reklamen har jag älskat den, för dig som också vill höra låten tryck
här.

Månadens fråga - MAJ

bikini vs baddr?kt

Bikini eller baddräkt? 

Månadens fråga är,
Vad ska du ha på dig i sommar?
Bikini eller baddräkt.

Börja rösta redan nu!

Resultat av månadens fråga, Mars.

Här är resultaten av månadens fråga:

Vem skulle du helst vilja byta garderob med?

1. Ashley Olsen 29%
2. Freja Beha Erichsen 24%
3. Rachel Bilson 19%

Fortsätt att rösta på dom nya frågorna!

Wish of the day 19/5

Wish of the day 19/5

Tunika -
H&M, 149:-
Nagellack -  Maybelline, FOREVER STONG (deep red), 39:-
Solglasögon - H&M, 79.50:-
Halsband - Accessora, 129
Jeans - Cheap Monday, 400:-
Skor - Skopunkten, 149:-
Totalt: 945.50:-

Min blivande bikini.

Min bikini ?verdelmin bikini underdelH&M, överdel - 98 kronor, underdel - 79.50

Här är då min blivande bikini, den är nog ganska tråkig jämfört med dom som finns.
Men jag är nog ganska tråkig av mig när det gäller "bikinisar", jag tycker att enkelt och utan massa paljetter och pärlor är snyggast. Eller det kankse är det jag passar bäst i, jag skulle nog vilja haft gul om det fanns eftersom det framhäver solbrännan och det ser så himmla fräscht ut. Ett tips till dig som ska köpa bikini/baddräkt, köp en billig bikini/baddräkt för du kommer att tröttna på den. Köp en billig så kan du köpa en ny nästa sommar :D
Nu tycker jag ni ska ut på "bikini-jakt" som jag redan vart på.  Här är några stället med budget priser:
H&M, Ellos, Halens, Gina Tricot, Kappahl, Lindex, Cubus.

LYCKA TILL! :D

Sätt det på accenten.

Har du den där tråkigt svarta klänningen hemma som ser så dyster ut?
Eller vill du bara ha lite mer färg på dina kläder utan att det blir för mycket? 
Det är enkelt sätt det på accenten! Tänk ett svart linne med ett par mörka stuprör och en svart cardigan, det kan se lite tråkigt ut i längden. Köp ett fint t.ex. rött halsband och ha din cardigan uppknäppt (om den har knappar), och vipps så är det som en helt ny och fräsch outfit. Som ni kanske har hört tidagare så är ju guld den snyggaste färgen i sommar på smycken, GO GOLD!

Tillbaka!

Hej Sverige :D
Nu är man tillbaka igen, tappade lite färg dom sista dagarna för det var molnigt, men det är ingenting med det.
Hittade inte så jätte mycket kläder, nästan ungefär bara sju klädesplagg. Hittade vissa snygga klänningar, men mamma och pappa (som höll i pengarna) tyckte dom såg ut som mina andra. Och jag hade bara köpt en lila tunika, det är ju inte ens en klänning! Aja, får väll leta lite i Sverige också. Såklart så glömde jag att ta kort i början på min arm så så blev det med de. Jahapp, nu ska jag leta runt lite efter nya kläder och outfits till bloggen, bloggar säkert mer senare. Har´e bra!