En liten lista.

Namn: Linnéa.
Smeknamn: Linnéa, Nea.
Ålder: 12.
Längd: 168.
Ögonfärg: Blåa.
Hårfärg: Brun för tillfället.
Favorittidning: ELLE, Starlet.
TV-program: one tree hill, grey's anatomy, desperate housewives
Favoritfärg: Svart, Grå, Vit, Brun.
Favoritämne: Matte.
Favoritgrupp: Green Day, The Fray, The starting line.
Favoritlåt: St. Jimmy, Look after you, Best of me.
Favoritfilm: Djävulen bär Prada.
Favoritkändis: Rachel Bilson, Ashley Olsen, Mischa Barton.
Favoritdesigner: Ann-Sofie Back, Cecilia Wikman.
Vad har du på dig just nu: Gråa strumpor, Blåa Cheap Monday jeans, Svart baslinne från Gina Tricot, Svart och vit tjocktröja från Salming, Två stora silvriga hårspännen från H&M.
Länder du vart i: Thailand, Finland, Spanien.
Vilken kändis byter du gärna garderob med: Rachel Bilson, Ashley Olsen, Mischa Barton.
Sommar eller vinter: Sommar!
Drömyrke: Designer.

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej! Förlåt att jag behöver hjälp av dig HELA tiden! Men min sån där "fråga" gick jätte bra...i början! Sen liksom försvann en grej! Men det jag undrar är allså, vart har du lagt in koden til din fråga? Du sa ju att jag skulle lägga in den på kodmaller och senv art jag ville ha den. Men vart har du lagt in din? Allså har du lagt in din på
Startsida, Arkivsida, Katigorisida...vart? Jag prövade att lägga in den på Startsida under Calender. Under vad har du lagt in den? Eller lägger man in den högst upp på sidan! Behöver verkligen hjälp! FÖRLÅT ATT JAG HÅLLER PÅ OCH STÄLLER JOBBIGA FRÅGOR TILL DIG! förlåt,förlåt....

Postat av: Linn

Tack Tack Tack!!!!

2007-02-22 @ 21:03:05
URL: http://lajn.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback