Skidor och snowboard

Japp, igår var jag och åkte skidor och snowboard i Högbyn. Det gick ganska bra men när jag skulle åka på snowboarden så skulle jag svänga höger och lutade för mycket på kanten där tårna är och ramlade rakt på svanskotan. Som tur är hade jag "snowboard-brallor" så det gjorde inte så ont. I slutet så åkte vi i kälkbacken, som man åker med kälkar i. Det gick jätte fort men den ända nackdelen var att när det kom gupp så kändes det som man flög en havl meter upp i luften och landade som på en sten. Men det var ju roligt i alla fall. Om jag får erkänna så tycker jag nog mest om att åka skidor.
Skidor och spotlov, det hör ihop!


Kommentarer
Postat av: Elli

Men varför åker du inte någonstans där det finns några backar att tala om? Och lite folk? Hur många ser och förstår att uppskatta dina snowboardbyxor i Högbyn?

2007-03-05 @ 15:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback