Alla hjärtans dag pressenter

  alladagen1     alladagen
Dom här super fins askarna finns på
Ur & Penn för ynka 100:- st (!) Dom har tidigare kostat 398:- men är just nu på rea passa på att fynda de här askarna och du har en perfekt pressent till kompisen, mamman, flickvännen ellelr vem det nu är. I första asken är det 9 par ursnygga örhängen och i den andra asken är det 6 stycken super gulliga halsband. Som sagt båda kostar bara 100:- så här har du en alla hjärtans dag pressent till budget pris. P.S på Ur & Penn´s hemsida är inte alla smycken & klockor med så om de du letar efter inte finns på hemsidan så titta i affären.

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej! Det här hör inte till saken då men, jag undrar hur du gjorde för att göra en sån där fråga (Vilket är ditt favorit plagg)? Skulle gärna vilja veta

Postat av: Greta

Såg att du frågat om headern i blogg.se
Jag har också lite problem med sån't. Såg inte att du fick något svar men jag ser ju att du lyckats bra. Kanske du har lust att dela med dig utav den kunskapen. Jag hittar inte hjälp någonstans.

2007-01-31 @ 13:03:20
Postat av: Linn

tack för hjälpen Linnéa! Din sida är super snygg!!

2007-02-03 @ 13:48:10
URL: http://lajn.webblogg.se
Postat av: Linn

Hej (IGEN)!
Du visade mig en sida så jag kunde göra såna där "frågor" (sidan easy-poll.com). Jag gjorde det ma nsen skulle man ju kopiera en lång text och sätta in den någonstans på sin sida. Men vart ska man klistra in den? Är det inne på redigera stilmall? I så fall, vart ska jag klistra in den?
Tacksam för svar ;)

2007-02-03 @ 14:23:21
URL: http://lajn.webblogg.se
Postat av: carro

hej.. har problem med att få fram min nya toppbild, trots att jag gjort precis som "lathunden" säger. Hur gjorde du? svara gärna i din egen blogg, har en privat sån nämligen :) Tacksam för svar! /Carro

2007-02-16 @ 19:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback