Jippie, och motsatsen med.

Jippie, för att internet funkar på ena datan.
Deffenitivt motsatsen till att den andra datan (där jag har alla mina bilder!) funkar inte internet på.

Jag har blivit galen på att internet inte har funkat men nu gör det ju det, jag önskar bara att mina bilder fanns här också. Det funkade jätte bra tills vi bytte bredband, från Bredbandsbolaget till Glocalnet. Vi har ringt, och ringt men det verkar som dom inte kan fixa det. Mamma säger att vi kanske ska byta tillbaka till Bredbandsbolaget om det inte funkar snart. Jag gör vad som helst (nästan) för att få internet att funka. Kommer sätta in lite saker då och då, men troligtvis så blir det utan bilder. Lite tråkigt men nu kommer det bli full fart på migb för jag har minst tusen idéer om vad jag ska skriva om. Den enda possitiva saken med att internet inte har funkat är nog att jag hunnit få så mycket mer insperation av allt jag sett och hört. Men jag tror att jag kan skicka över bilderna till den här datan istället så blir det hela mycket roligare! Hoppas ni får en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback