Kyla, vinter, is och snö.

Everest dunjackaDunjacka, 999:-,  Stadium

Nu är snart den vita fluffiga vintern här igen. Kylan har redan börjat komma och många har tagit på sina tjocka vinterjackor. Jag har forfarande på min älskade skinnjacka men jag måste börja tänka på att köpa en vinter jacka. Det finns jätte många modeller och färger att välja i mellan men jag vill inte gå runt i en jacka som alla går runt i men jag vill heller inte ha en jacka från second-hand. Jag tänker nog satsa på en varm men snygg jacka som endå inte kostar för mycket. En bland mina favoriter är Everests röda dunjacka, 
W LT DOWN JKT F7, som bara kostar 999 pix på Stadium. Jag får se vilken jag ska välja bland alla jackor, vinterskor är en annan sak. Det finns inte så jätte många att välja mellan men ingen bryr sig så mycket om man har likadanna skor. Jag letar efter ett par ganska höga ( så inte snön kommer in ), ingen klack ( jag gillar inte det, speciellt inte på vinterskor ), svarta och lite skrynkliga ( det charmar mig ). Men jakten på dom skorna tar nog lite tid för jag har inte sett en enda som ser ut som min "drömsko". Kom igen nu skopunkten, din sko, topshop, wedins, vilken affär som helst gör min sko! 
Ut i kylan och hitta din jacka och dina skor innan det är för sent.   :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har verkligen gått och förälskat mig i en sådan jacka ! hoppas bara att den finns i strl ! :D

2009-01-08 @ 20:03:01
Postat av: Flippi

hej , har en svart sådan jacka...intresserad?? mvh flippi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback