Wish of the day 29/2

Wish of the day 29/2

Jag bara älskar outfits med små fina detaljer, för det är dom som jag tycker gör det där lilla extra som man vill ha. Här är en väldigt fin klänning från Vanessa Bruno med många fina detaljer som till exempel V-ringningen och dom små "puff-ärmarna". Det som inte kankse syns på bilden är att klänningen är ganska kort men det tycker jag bara höjer sommarkänslan. Små axelbandsväskor är något som jag tycker hör till våren och sommaren och är gulligt men endå lite "tufft". Sjalen är en av mina absoluta favoriter jag bara älskar hur hela sjalen är uppbyggt och kombinerad med det svarta. Armbandet känner nog det flesta igen och är en liten 'kopia' av CC SKYE´s armband, jag vet att det gjordes för ganska länge sen men jag tycker att det armbandet aldrig blir omodernt och passar både till fest och vardag. Jag vet inte varför men jag bara älskar dom så kallade "tennis-knyt-skorna" och tycker dom är väldigt charmerade. Nagellacket är en väldigt ljus, nästan beige färgad ton och det här är en av mina absoluta favorittoner på nagellack. Man sen knapt att man har nagellack men det glänser och man ser inte igenom som om man har överlack så naglarna ser gulliga och VÄLDIGT rena ut.
Väska från
H&M
Sjal från Wedins
Klänning från Asos
Armband från Asos
Skor från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback